Selasa, 7 Februari 2012


Posted: 18 Nov 2011 01:27 AM PST
SEPERTI yang saya janjikan dalam post koleksi gambar cute anak kucing sebelum ini. Jadi kali ini akan dipaparkan pula beberapa keping koleksi gambar cute anak ayam. Sebab itulah saya memanggilnya – versi anaklah ayam.
Saya memang geram sangat bila tengok anak ayam. Sudahlah muka comel dan berbunyi kecil. Bulu pun halus-halus. Geram! Hahaha..
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Bilalah adik aku ni nak menetas agaknya? Dah hampir nak berbulu pelepah dah aku tunggu ni.. Adoi..
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Taknak balik umah! Apa senyum-senyum! Apa korang ingat remaja manusia sajakah pandai lari dari rumah? Sedih ni.. Isk3..
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Bila masa la makan tengahari ni sampai? Mau kebulur menunggu ni..
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Inilah dia rupa pemenang ‘pertandingan menetas terpantas’ kita pada musim mengeram kali ini.
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Baja apa la ntah yang tuan aku tabur tadi. Tak hadam betul dek perut aku. Hadoh..
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Musykil betul aku. Ni betulkah cengkerang aku ni? Rasa cam aku tak muat jak masuk dalam ni..
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Cuba korang teka. Aku anak ayam ke anak burung? Tengok betul-betul paruh aku tu. (Aku bukan ngntuk la, tu adalah sejenis penyamaran taw. Hehee..)
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Woi.. Apa ni wei! Aku dah menetas la. Napa masukkan aku sekali dalam tray telur ni?
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Psstt.. Man! Semua dah tido la wei. Jom2.. gi stor baja belakang kandang.
Oppsss!!!
Koleksi Gambar Cute Versi Anaklah Ayam!
Apa yang korang bisik tu? Mengumpat siapa tu?

Tiada ulasan: