Khamis, 16 Februari 2012


Idea Perniagaan Yang Boleh Anda Jalankan Di rumah

1
Posted on June 7, 2011 by
coklat 300x225 Idea Perniagaan Yang Boleh Anda Jalankan Di rumah
Anda suri rumah yang ingin menambahkan pendapatan keluarga? Atau ingin berjinak-jinak dalam perniagaan tapi tidak mempunyai modal yang tinggi..Di bawah ini idea menarik untuk anda jana pendapatan melalui perniagaan dari rumah
Produk yang boleh di buat di rumah tetapi dapat menjana pendapatan anda:
Coklat Buatan Tangan
Membuat Coklat merupakan suatu kemahiran dan juga hobi yang boleh mendatangkan pendapatan yang lumayan. Jika kita ingin membuat coklat untuk dijual kepada pengguna, maka faktor kos pembuatan coklat perlu dibuat dengan teliti.
Kos utama yang terlibat dalam membuat coklat ini merangkumi kos bahan mentah seperti coklat, inti coklat, kos pembungkusan coklat, kos buruh, kos penghantaran serta upah ataupun nilai keuntungan dalam membuat coklat ini.
Bagi pengguna, rasa yang sedap, bentuk yang cantik serta jika coklat itu mudah didapati dan mempunyai bentuk yang unik, faktor kos yang tidak menjadi masaalah untuk pengemar coklat membelinya.
Membuat coklat ini secara homemade serta menjualnya melalui internet merupakan suatu fenomena baru dinegara kita. Membuat coklat dirumah ini dapat menjimat ataupun mengurangkan kos dalam menghasilkan coklat kerana kita tidak perlu menyewa kedai yang mahal serta kos pengurusan yang tinggi.
“Rahsia Perniagaan Coklat Buatan Tangan Dari Rumah Kini Terbongkar. Ketahui Bagaimana Untuk Bermula Dengan Kos Yang Minimum! ”
7 Sebab Kenapa Anda Perlu Memulakan Perniagaan Coklat Buatan Tangan Dari Sekarang…
  • Anda boleh bermula dengan Kos dan risiko yang minimum.
  • Tiada Sijil dan Kelayakan diperlukan.
  • Menjana Kreativiti anda & Dapat duit daripadanya!
  • Bekerja Dari Rumah. Jadi Bos anda sendiri.
  • Kadar Keuntungan yang tinggi. Ia mencecah 300% daripada kos anda!
  • Buat kerja yang anda suka …coklat..hmmm sedapnya.
  • Cari Duit Tambahan untuk keluarga. Jadi tak lah mengharapkan suami je.
Jangan buat alasan lagi. Perniagaan coklat sememang perniagaan yang cukup mudah walaupun anda bekerja makan gaji atau sekadar surirumah.
Kini telah ramai yang telah berjaya memulakan perniagaan coklat mereka dari rumah samada secara separuh masa ataupun sepenuh masa. Anda bila lagi?

Tiada ulasan: