Ahad, 19 Februari 2012



1.   Kehangatan: Berdasarkan kajian oleh University Groningen, wanita yang memakai stokin semasa hubungan seks lebih mudah mencapai klimaks berbanding mereka yang tidak memakai stokin. Fakta, kaki yang sedikit hangat bisa membuatkan wanita rasa selesa dan ghairah. Cadangan saya, urut kaki isteri kamu dengan pelincir hangat@warm lube. Boleh didapati dipasaraya besar seperti carefour, jenama Durex.


2.   Bila isteri kamu diatas, minta sidia melakukan gerakkan secara pusingan. Tidak kisahlah pusingan jam atau lawan jam, kerana gerakkan tersebut mampu merangsang titik ghairah@g-spot sidia. Cubalah.


3.   Bila kamu melakukan seks oral pada isteri kamu, buat gerakkan seperti nombor 8 pada klitoris sidia. Ini untuk memastikan seluruh klitoris isteri kamu menerima rangsangan sepenuhnya.


4.   Pada posisi dimana kamu diatas isteri, letakkan kaki sidia atas bahu kamu. Kemudian letakkan sebiji bantal dibawah punggung sidia. Ini membantu kamu menujah zakar kamu lebih dalam.


5.   Sebelum kamu menusuk, gentel klitoris dan disekitar vagina secara lembut dengan zakar kamu untuk membangkitkan rasa ghairah sidia.Kawasan ini merupakan titik ghairah pada wanita. Bila sidia hampir sampai kepuncak syahwat, perlahankan tusukan zakar dan tujah zakar kamu dengan lebih dalam agar sidia mendapat klimaks yang hebat.


6.   Sebelum memulakan aktiviti seks, urut sekitar zakar kamu agar zakar lebih keras dan ereksi yang mantap. Wanita suka zakar yang mantap dan keras ereksinya.


7.   Tonton filem romantik bersama isteri kamu sebelum aktiviti seks. Ini bisa melembutkan perasaan sidia disamping meningkatkan perasaan ghairah sidia.




Tiada ulasan: